حرفهایی از جنس شیشه
 
 
 

حرفهایی از جنس شیشه
ارسال شده در شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, - 21:58
حرفــــهــایـــــی هســـتــند از جنـــسِ شــیـــشه


...زود مــــی شِكــَنــَند


. امـــا نـــاجـــور مـــی بــــُرَنـــــد ... 
 


نظرات شما عزیزان:

حرفهایی برای نگفتن
ساعت22:20---21 خرداد 1391

آنچه میخواهیم نیستیم و آنچه هستیم نمیخواهیم ٬ آنچه دوست داریم نداریم

و آنچه داریم دوست نداریم ٬ و عجیب است هنوز امیدوار به فردائی روشن هستیم . . .


reyhaneh
ساعت20:45---21 خرداد 1391
cmet binazir bood mamnon
bebakhshid ke man chizi neitonam bezaram chon faghat forsate tashakor daram darsoo inaa dg...


شعله
ساعت20:40---21 خرداد 1391
خیلی زیبا بود موافقم همینطوره!

روزهای برفی
ساعت19:52---21 خرداد 1391
دل من تـنها بـود ،

دل من هرزه نـبـود ...

دل من عادت داشـت ، که بمانـد یک جا

به کجا ؟!

معـلـوم است ، به در خانه تو !

دل من عادت داشـت ،

که بمانـد آن جا ، پـشـت یک پرده تـوری

که تو هر روز آن را به کناری بزنی ...

دل من ساکن دیوار و دری ،

که تو هر روز از آن می گـذری .

دل من ساکن دستان تو بود

دل من گوشه یک باغـچه بـود

که تو هر روز به آن می نگری

راستی ، دل من را دیـدی ...؟!!


نجلا
ساعت12:16---21 خرداد 1391
سلام.هم این متن وهم متنی که برام گذاشتی بسیارزیبابودن.ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده alijOon